Wat is een lokale deal?
Een lokale deal is een product/dienst dat voor 24 uur met ongelofelijke korting wordt aangeboden in een specifieke regio of stad. Denk bijvoorbeeld aan ontspannende welness arrangementen of heerlijke 3-gangen diners bij jou in de buurt. Je koopt een voucher die je per e-mail ontvangt en kunt inleveren bij de partij die de deal verzorgt, zoals een spa of restaurant.
Welke lokale deals staan op DagArtikel.nl?
DagArtikel.nl toont lokale deals van partijen als Groupon, Sweetdeal, SocialDeal, NuDeal, WowDeal, SelectDeals,Friendstix en anderen!
Op welk tijdstip verschijnen er nieuwe lokale deals?
Elke dag om 0:00 uur ’s nachts verschijnen de nieuwe lokale deals van Groupon, SocialDeal, Sweetdeal en alle aanbieders in het overzicht.
Welke producten/diensten kan ik verwachten?
Lokale deals lopen uiteen van culinaire Michelin-diners, ontspannende massages, educatieve workshops, abonnementen voor de sportschool, voordelige autorijlessen, heerlijke sauna arrangementen en nog veel meer! Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle lokale deals in jouw stad.
Ik heb een specifieke vraag over een deal, bij wie kan ik terecht?
DagArtikel.nl biedt enkel een overzicht van lokale deals en verkoopt zelf dan ook zelf geen diensten of producten. Wanneer je graag meer wilt weten over een bepaalde lokale deal, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van de aanbieder in kwestie. De contactgegevens van elke aanbieder vind je op de bijbehorende infopagina op DagArtikel.nl.
Ik wil een deal kopen maar deze is verlopen of uitverkocht. Wat nu?
Lokale deals zijn doorgaans 24 uur beschikbaar en kunnen daarna niet meer voor de actieprijs worden gekocht. Na deze periode of wanneer de deal is uitverkocht, heb je daarom helaas je kans gemist. Bij lokale deals geldt tevens het ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ principe; wanneer het maximaal aantal kopers is bereikt kun je de deal niet meer bestellen.
Een deal heeft de status ‘Nog kopers nodig’. Wat betekent dat?
Lokale deals gaan meestal pas door wanneer een minimaal aantal mensen de deal heeft gekocht. Als dit aantal niet is bereikt zal de actie helaas niet doorgaan. Alle deelnemers die de deal reeds hebben betaald krijgen het aankoopbedrag dan teruggestort. Deal de deal van jouw keuze met je vrienden; zo vergroot je de kans dat de deal door gaat!
Een deal heeft de status ‘Deze deal gaat door’. Wat betekent dat?
Lokale deals gaan meestal pas door wanneer een minimaal aantal mensen de deal heeft gekocht. Wanneer dit aantal is bereikt krijgt de deal de status ‘Deze deal gaat door!’. Je bent er dan zeker van dat de deal door gaat wanneer je deze hebt gekocht.
Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, de advies- en actieprijzen die worden getoond zijn inclusief BTW. Er worden m.u.v. eventuele transactiekosten en verzendkosten (bij aanschaf van een product dat direct wordt geleverd) geen extra kosten in rekening gebracht wanneer je een lokale deal koopt.
Kan ik een lokale deal vaker bestellen?
Het aantal keer dat je een lokale deal kan bestellen verschilt per deal en per aanbieder. Met het oog op de beperkte beschikbaarheid en om iedereen een gelijke kans te geven kan het zo zijn dat je slechts 1 of 2 keer van een aanbieding kan profiteren. Indien je meerdere vouchers wilt bestellen, kijk dan goed op de website van de aanbieder of dit mogelijk is.
Hoe kan ik een lokale deal betalen?
Elke aanbieder biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bij de meeste aanbieders kun je betalen met iDEAL en creditcard. Ook behoort PayPal vaak tot de mogelijkheden. Wanneer je meer wilt weten over de betaalmogelijkheden van een aanbieder, bekijk dan de infopagina van de betreffende shop.
Ik zie een fout in een deal. Waar kan ik dit doorgeven?
Alle lokale deals worden dagelijks uitvoerig gecontroleerd op fouten door de redactie van DagArtikel.nl. Mocht je onverhoopt toch een foutje tegenkomen, aarzel dan niet dit door te geven. Dit wordt door onze redactie, maar ook door andere bezoekers van DagArtikel zeer gewaardeerd. Maak voor het melden van een onjuistheid gebruik van het contactformulier.
Ik wil een lokale deal graag delen/doorsturen, kan dat?
Ja! Wanneer je een deal tegenkomt die je graag wilt delen met een vriend of familielid biedt DagArtikel daar meerdere opties voor. Maak bijvoorbeeld gebruik van de handige Tell-a-friend functie waarmee je een deal per e-mail kan doorsturen of gebruik de Twitter, Facebook en Pinterest knoppen om jouw favoriete deal te delen.
Bij welke website koop ik de getoonde deals?
DagArtikel verkoopt zelf geen producten of diensten maar biedt enkel een handig overzicht van alle lokale deals. Wanneer je een lokale deal bestelt, koop je deze bij een onafhankelijke website. Deze partijen zijn geheel verantwoordelijk voor de afhandeling en eventuele levering van jouw bestelling, net als de daar bijhorende klantenservice.
Zijn alle aanbieders in het overzicht gecontroleerd op betrouwbaarheid?
Ja, voor een nieuwe aanbieder wordt getoond in het overzicht wordt deze eerst uitgebreid beoordeelt op service en betrouwbaarheid door de redactie van DagArtikel.nl. Zo kun jij zorgeloos van alle lokale deals gebruik maken! Het kan gebeuren dat er onverhoopt iets mis gaat met je order. Neem in dat geval contact op met de klantenservice van de aanbieder.
Ik heb een klacht over een aanbieder, wat nu?
Heb je een onvoorziene negatieve ervaring met een van de lokale deal aanbieders uit het overzicht? Laat dit ons dan gerust weten! DagArtikel.nl bemiddelt graag tussen jou en de shop in kwestie om tot een passende oplossing te komen wanneer je er zelf met de klantenservice niet uitkomt.
Waarom staan de deals van mijn favoriete aanbieder niet in het overzicht?
Bestel jij vaak bij een aanbieder van lokale deals die nog ontbreekt in het overzicht? Aarzel niet langer en informeer onze redactie dan via het contactformulier! Na goedkeuring zal de nieuwe aanbieder worden opgenomen in het overzicht op DagArtikel.nl.
Ik heb een vraag over mijn bestelling, waar kan ik terecht?
Neem voor vragen over je bestelling even contact op met de klantenservice van de aanbieder in kwestie waar jij je order hebt geplaatst. Je vindt de contactgegevens van de klantenservice op de infopagina van iedere aanbieder op DagArtikel.nl
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen. Neem voor informatie over retourneren/annuleren op met de klantenservice van de aanbieder in kwestie. Annuleren en ruilen is helaas niet altijd mogelijk, aangezien de voorraad beperkt is en er rekening wordt gehouden met een minimaal aantal kopers.
Hoe krijg ik meer informatie over de status van mijn bestelling?
Neem voor meer informatie over de status van je bestelling contact op met de klantenservice van de aanbieder waar jij je bestelling hebt geplaatst. Vermeld bij het contact met de klantenservice duidelijk je ordernummer en contactgegevens. Zo kan je vraag sneller worden beantwoord!
Ik heb reeds betaald maar mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Neem voor meer informatie over de status van je bestelling contact op met de klantenservice van de website waar jij je bestelling hebt geplaatst. Vermeld bij het contact met de klantenservice duidelijk je ordernummer en contactgegevens. Zo kan je vraag vaak sneller worden beantwoord.
Waarom moet ik een account aanmaken op DagArtikel.nl?
Het hebben van een DagArtikel-account biedt vele voordelen! Zo is het mogelijk je nieuwsbrief aan of uit te zetten, wat handig is wanneer je bijvoorbeeld een paar weken op vakantie gaat. Een account helpt je daarnaast bij het delen van deals met je vrienden. DagArtikel vult alvast automatisch je gegevens voor je in. Leden ontvangen tevens interessante kortingcodes!
Hoe kan ik een account aanmaken op DagArtikel.nl?
Een DagArtikel-account maak je snel aan via de registratiepagina. Je profiteert van een groot aantal voordelen! Ontvang dagelijks alle dagaanbiedingen en lokale deals per e-mail en profiteer van exclusieve ledenacties. Na inschrijving ontvang je een e-mail met een activatielink waarmee je jouw account kan activeren.
Ik heb problemen met inloggen, wat nu?
Wanneer je al je gegevens hebt ingediend op de registratiepagina ontvang je direct een e-mail ter waarmee je jouw account vervolgens kan activeren. Inloggen op DagArtikel is pas mogelijk nadat je jouw account hebt geactiveerd. Mocht je toch onverhoopt problemen ondervinden met inloggen, neem dan contact op via het contactformulier.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat nu?
Vul je e-mailadres in op de pagina Wachtwoord vergeten. Je ontvangt direct een tijdelijk wachtwoord waarmee je op DagArtikel kan inloggen. Vergeet vervolgens niet om dit tijdelijke wachtwoord te wijzigen!
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Log in op DagArtikel en surf vervolgens naar ‘Mijn profiel’. Hier vind je jouw persoonlijke instellingen en heb je de mogelijkheid je e-mailadres te wijzigen.
Welke lokale deals staan in de nieuwsbrief?
In de DagArtikel nieuwsbrief vind je alle dagaanbiedingen van de dag. Je hebt daarnaast de keus om lokale deals en kortingsacties te ontvangen. Wanneer je dit graag wilt, geef dit dan aan via ‘Instellingen’ nadat je bent ingelogd op DagArtikel.nl.
Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?
Bovenaan de homepage van DagArtikel vind je een mogelijkheid om je in te schrijven voor de nieuwsbrief of surf direct naar de pagina inschrijven voor nieuwsbrief.